Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Real-time marketing
Media i badanie rynku

Real-time marketing

Czym jest real-time marketing? To takie działania z zakresu marketingu, które nawiązują do aktualnych wydarzeń, czy to kulturowych, czy społecznych, politycznych i sportowych. To sposób na zdobycie zainteresowania odbiorców i dotarcie do nich z informacją o konkretnej ofercie. Marka buduje za pomocą

Reklama w mediach społecznościowych
Media i badanie rynku

Reklama w mediach społecznościowych

Cały świat rozumie dziś, jak ogromne znaczenie posiada internet. Otwiera on wspaniałe perspektywy związane z komunikacją, wymianą informacji oraz ich pozyskiwaniem, ale także z reklamą. W tej chwili globalna sieć to jeden z najważniejszych kawałków reklamowego „tortu” i raczej nikt choć trochę zori

Kiedyś banery dziś social media – jak się zmieniła reklama online?
Media i badanie rynku

Kiedyś banery dziś social media – jak się zmieniła reklama online?

Promowanie swojej marki za pomocą internetu tak naprawdę zawsze było czymś normalnym. Pytanie o szczegóły było związane ze skalą oraz charakterem takiej promocji. Ta rzecz jasna zmieniała się bardzo na przestrzeni lat. Na samym początku potencjał reklamowy internetu i w ogóle jakikolwiek jego poten

Rola pozycjonowania a marketing internetowy
Media i badanie rynku

Rola pozycjonowania a marketing internetowy

Dla niektórych reklama w internecie jest związana przede wszystkim z takimi kwestiami jak banery na stronach czy boksy reklamowe w mediach społecznościowych. To wszystko prawda, jednakże budować pozycję swojej marki w sieci można także na inne sposoby. Warto w tym momencie traktować marketing inter

Promocja w sieci, czyli tanio i skutecznie
Media i badanie rynku

Promocja w sieci, czyli tanio i skutecznie

Przedsiębiorcy szukają dziś dobrych sposobów na reklamę. Okazuje się, że dziś jest je zdecydowanie łatwiej znaleźć niż jeszcze jakiś czas temu. Pozwala na to przede wszystkim internet, dzięki któremu można w szybkim tempie zbudować sporą grupę zainteresowanych odbiorców. Odbywa się to sprawnie i be

Viral marketing, czyli marketing wirusowy w Internecie
Media i badanie rynku

Viral marketing, czyli marketing wirusowy w Internecie

Marketing wirusowy, a inaczej reklama wirusowa, to takie działania marketingowe, które dążą do stworzenia tak atrakcyjnego dla odbiorców komunikatu, że oni sami będą dążyć do dzielenia się nim z innymi osobami. Komunikat ten ma działać jak „wirus”, czyli „zarażać” swoją atrakcyjnością kolejne osoby

Video marketing – zalety i wady
Media i badanie rynku

Video marketing – zalety i wady

Co to właściwie jest video marketing? To jedna z form marketingu internetowego, zaliczana do działań z zakresu BTL. Video marketing polega na tworzeniu materiałów wideo, ale również na odpowiednim zarządzaniu portalami, na których publikowane są filmy. Ta forma marketingu internetowego ma na celu w

Formy video marketingu
Media i badanie rynku

Formy video marketingu

Video marketing to jedna z form marketingu internetowego, która zyskuje coraz większą popularność. Krótkie lub dłuższe filmiki bardziej angażują odbiorcę i wzbudzają w nim większe emocje, niż rozległe artykuły. Mimo iż wiążą się z większymi nakładami finansowymi, to oferują też lepsze efekty! Coraz

Jakie techniki promocji online są warte uwagi?
Media i badanie rynku

Jakie techniki promocji online są warte uwagi?

Co podpowiedzieć laikowi, który chciałby wydać swoje pieniądze na reklamę w internecie, ale nie wie, na co się zdecydować? Trudne wyzwanie! Należy mieć na uwadze sporą różnorodność dostępnych rozwiązań, z których każde lepiej lub gorzej sprawdza się w określonych sytuacjach. Nie oznacza to jednak, ż